Är det inte svårt?...

Har fått frågan ett antal gånger nu, och jag börjar bli riktigt konfunderad efter att ständigt fått förklara min synpunkt. Frågan lyder "Alltså, du som har fått barn nu och är pappa... är det inte svårt!?". Vad är det som är svårt? Ansträngande ibland kanske, men absolut inte svårt. Det är ju det mest naturliga som finns. Det finns i vårt blod och i våra instinkter. Det enda som kan vara svårt ibland är väl uppfostringstillvägagåendet. Jag och Tittie har säkerligen flera olika synpunkter som kolliderar med varandra, men det handlar ju bara om en bra kommunikation. Det kan handla om precis vad som helst, och det kan vara en sån liten bagatell till en jätteviktig sak som kan ha en avgörande faktor hos barnets framtida uppfostran. Hur som helst, så är det inte svårt att vara pappa eller mamma. Inte enligt mig i alla fall, och om det nu är någon som tycker tvärtom så får ni gärna kommentera och säga det. För som sagt, det är det mest naturliga som finns...


Far och son vid stranden...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej inte är det svårt! Det växer man ju in i jättesnabbt, som du säger så kommer det helt naturligt!

2009-02-24 @ 11:23:41
URL: http://carro1985.blogspot.com
Postat av: Cristian

Grym blogg mate :-)

Det är få snubbar där ute som faktiskt bloggar om sitt liv som farsor :-)



Keep up the good work mate.



2009-02-26 @ 11:45:02
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, shit, blås inte upp mitt ego så mycket! :-)

men jo, det är jag som sjunger. Grymt snällt att du gillar det iallafall.



Allt bra med dig?

Hur gammal är lilla plutten då? :-)

2009-02-26 @ 12:00:07
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, vuxen? Du kommer nog ångra att du sa sådär! :-)

Inget skivkontrakt här. Har bara pluggat lite musik och sång på gymnasiet och nu så spelar man väl in låtar som hobby liksom :-) Inget stort/allvarligt sådär.



Det är lugnt här - slappar och tar det lugnt nu när man är ledig lite. Någon unge har man inte, än. Men det vore grymt mysigt att (köpa en höll jag på att skriva) , skaffa en inom en snar framtid :-) Sånt kommer väl när det kommer.



2009-02-26 @ 12:06:46
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, och du bara fortsätter att pumpa och pumpa mitt ego. Haha, lär väl spricka snart.



Jag är 21 nu :-) Fyller 22 i maj. Så har väl tid på mig att "skaffa" en unge. :-) Alltså, alla de tre låtarna som spelas i mediaspelaren är ju jag :-) Men folk verkar gilla den som är på spanska :) Det är nog den senast inspelade också, tror jag. Vad är det för musik du sysslar med mate?



2009-02-26 @ 12:13:36
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

87:a for life. Haha :-), men alright, då är jag med :-)

Jag diggar faktiskt också Michael Jackson. Han kanske inte är to die for - men så jävla komplett som artist. Hade sålt min själ för att ha sett honom live i hans gamla dagar.



Själv försöker jag hänga med i svängarna - på sistone har jag väl blivit rätt mesig i musiksmak. Men diggar bla "Daniel Bedingfield" och "Jason Mraz". De gör ju rätt blandad musik - Pop-RnB-smörpop. Haha :-) Chris brown var också helt ok - tills han misshandlade skiten ur Rihanna - där blev det lite turnoff att lyssna på snubben, men sure, hans musik är nice. Har även börjat digga Kelly Clarkson en hel del, rätt rockig pop. Skön-gap-röst typ. Haha :-)



Men du skrev att du höll på med musik och så, sjunger du eller spelar du instrument?

2009-02-26 @ 12:28:56
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0