Film och ett mystiskt telefonsamtal...

Då var man tillbaka i Trönninge en vända och har precis checkat en film. Ska sova här i natt igen, så varför inte duka upp lite godis till filmen? Vi såg Ravenswood (eller Restraint som den heter i Amerikatt). Den var väl sådär, ingen höjdare precis. Kommer recension på den, så slutsnackat!

Sen helt plöstligt så fick man ett telefonsamtal med. Hörde det inte först, utan såg sedan att det låg ett röstmeddelande och väntade på lilla Nicklas. Jag lyssnade, och fick höra att det var min gamla fotbollstränare så vi får väl se va han vill =) Försökte ringa tillbaka, men ingen svarade. Får väl antagligen ett pling-pling imorgon kanske.

Jag måste säga detta... Gud, va min näsa rinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0