Madin Mohamed, 6 år - Den nya Zidane...

Japp, ni läste rätt. Den här killen är endast 6 år, men jämförs redan med den store Zinedine Zidane. Om ni inte vet vem Zidane är, då kan ni inte fotboll. Han är näst intill den största fotbollsgeniet som har satt sina fotbollsskor på en fotbollsplan (mycket fotboll i den meningen!). Jag ska inte rabbla så mycket om denna lille liraren, utan jag lägger till ett klipp. Kom ihåg att han är 6 år gammal. Jag kommer ihåg när jag började med fotboll, när jag var 5 år, och då var man glad ifall man ens kunde passa en boll! Denna franska killen med ursprung från Algeriet är ett ungt geni...




Kommentarer
Postat av: Jilina

haha, du kanske är det största fanet, vem vet? vad kul, ser framemot att få läsa :)

2009-03-05 @ 15:02:08
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Visst e han grymt men går ju inte riktigt att jämföra honom med oss ;)

2009-03-07 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0