Theodor 1 månad idag...

Glömde skriva och berätta att vår lilla pojk blir en liten större pojk idag, då det redan har gått en månad sen han föddes. Känns som om det var för en timme sen. Innan förstod man inte riktigt vad alla snackade om när dem sa:

- Ta vara på tiden nu i början, för den försvinner som i ett naffs!

Nu förstår man, för man börjar redan se hur stor han börjar bli. Växer och knakar gör det, vår lilla älsklings-pojk.


Theodor och T


Grattis min son, älskar dig! Älskar dig T. Ska vi sova nu T?

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: jodå, men inte så värst mycket på helgerna dock! vadårå? :)

2009-02-09 @ 09:25:36
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: C

Bästa bild jag har sett på er båda. N, vågar man be om den skickad till min mailbox?

Älskar er.

Hälsningar C.

2009-02-09 @ 09:59:45
Postat av: Lena Svensson

Jätte fin bild på Mamma och Theodor. Saknar er mycket. Kram

2009-02-09 @ 16:02:56
Postat av: Matilda

svar: vad roligt att höra :) jag gillar din blogg också!

2009-02-09 @ 21:21:23
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Lena Svensson

Supperfin bild på Mamma och Theodor. Kram på er alla 3

2009-02-10 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0