Dag två, utan mina älsklingar...

Det har varit en hektisk dag idag för mig, då jag har jobbat och sedan åkt hem för att förbereda för spelkvällen. Zani, Bobby och Maddox (deras spelnamn) kom en timme tidigare än vad de skulle, så jag han inte göra så mycket. Hade tänkt fixa ihop rätt mycket, men det fick bli som det blev. Jag var ju hos frisören i förrgår och kapade av nästan allt hår, så det han jag inte styla till. Så det fick bli mössan sen, haha.

Men hur som helst, vi hade grymt trevligt när vi öppnade spelkvällen med att lira lite Call of Duty - World at War, för att sedan ringa efter lite pizza. Måste ha lite bränsle i kroppen för att palla lira så koncentrerat som vi gör! Sedan bytte vi spel, och satte igång Nhl -09. Det var ju inte min stora favorit, men det fick gå ändå. Jag vet inte varför, men efter två matcher så ville ingen vara med i samma lag som mig. Undrar varför... (hihi)

Detta är en liten tradition vi har, att annordna spelkvällar lite då och då. Pizza och Xbox 360 = Priceless! Men idag hade vi en liten intressant twist på kvällen, vi stack ut på krogen och lirade biljard. Blev dock inte så länge, då jag och Maddox ska jobba imorgon. Han börjar klockan 09.00, medan jag börjar så sent som 14.30. Men jag var trött, så det var rätt skönt att komma hem!

Men nu till det viktigaste, jag har nu varit utan mina två älsklingar i två hela dagar. Börjar bli oroligt jobbigt. Tycker inte om denna känslan, då den flyger på en ibland som en fiskmås med bruten vinge, att det känns som att man aldrig kommer få se dem igen. Men imorgon så kommer dem hem, innan jag börjar jobba. Skönt det iallfall, så man dämpar sitt Theodor-Tittie-abstinensbesvär! Älskar er båda väldigt mycket, ses imorgon mina änglar. Nu ska jag sova, för jag är super-trött!


Call of Duty - World at War (Gameplay)

Nhl 09 (Gameplay)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0