Dagens ord: Fis!

Glömde ju berätta om när jag och mamma var ute och handlade. Vi var påväg mot affären, och mamma körde den röda lilla Nissan Micran. När vi närmade oss så var vi tvungna att byta fil, så att vi sedan skulle kunna köra av till parkeriingen. Men då lägger sig en gubbe i den andra filen precis bakom oss, och bara ligger där. Mamma blinkar att hon ska över, men han vånnar inte det minsta. Då helt plötsligt så hör jag ifrån tomma intet:

- Fis... Fis!... Fiiiiiiiiis!!!

Det är mamma som blir frustrerad och vill över till andra filen, medan hon inte hör sig själv säga "fis" när hon egentligen menar "skit". Ni kan tro att jag skrattade! Förlåt mamma, men jag var bara tvungen att skriva om det... Hihi!


Kommentarer
Postat av: Leslie

Jaha, jo men det kan nog stämma. Hahah fis!

2009-02-18 @ 18:58:36
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack! Och stort grattis till din nybildade familj =D Härligt, eller hur?

2009-02-18 @ 21:42:24
URL: http://carro1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0