Blogg-vilan över...

Haha, har ni saknat mig? Jag har inte skrivit på några dagar nu känns det som, och det får jag väl be om ursäkt över. Men så är det när man har blivit pappa, att ibland finns det andra saker att göra en att skriva i en dum blogg. Ok, förlåt bloggen. Ska aldrig mer säga att du är dum!

Igår körde jag och Tittie (och Theodor) till hans morföräldrar med Titties systers bil. Den skulle in på lagning i det området, så vi var så snälla att köra dit den. Sen när vi kom dit  så stack Jimmie, Koffe, Tim (Titties bror om ni inte visste det) och jag iväg till en stad som börjar på H, för att hämta ett spel åt Tim. Killzone 2 vill säga. När vi körde hemåt så svängde vi inom en kille som vi har lärt känna genom Xbox Live (Call Of Duty bland annat). Han heter Peter, och han är 38 år. Riktigt trevlig. Vi satt och snackade lite och så, och sen åkte vi hem igen efter en stund då vi kände oss väldigt sugna på att se det nya spelet in action.


Jimmie fular sig...


Sen på kvällen så åkte Jimmie, Koffe och jag hem till våra "riktiga" hem. Tittie och Theodor stannade kvar så jag ska åka dit ikväll efter min fotbollsträning. Ska bli riktigt mysigt att träffa sin pojk och flicka igen. En dag utan dem är tillräckligt för att verkligen sakna.

Nu tjatar min mamma på mig att jag ska plocka undan på köksbordet. Nej, jag bor inte hemma hos mamma, utan jag bara hälsar på. Hon står och lagar mat, så jag antar att jag ska duka. Skriver en rad lite senare, bland annat om att jag är en riktigt slarver angående omröstningen (som jag har här till vänster i spalten) och om filmen jag såg igår (Gran Torino). Riktigt bra film. Clint Eastwood i sin esse...

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, så säger dem alltid... "Jag var så förkyld på klippet så det är hemskt". :-) Dela med dig nu!



Kul med nya låtar dock - funderar också på att spela in någonting nytt snart. Började spela in "The prayer" med just... Celine dion och Andrea Bocelli igår som jag skrev i min blogg :-) "Story of the never known child? Var det låtnamnet? Grymt isånnafall :-) Jag ska förvandlas till kishti för en stund och döma :-) Haha.

2009-02-26 @ 12:44:53
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Alright mate, gör så... :-) Läser igenom lite på din blogg. :-) Kul att råkas förresten.



2009-02-26 @ 13:29:18
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0