Det mytomspunna skrattet...

Nu har Theodor i flera dagar vid vissa tillfällen skrattat. Inte ett sådant där HA-HA skratt, utan lite mer som Hi-Hi. Jag dock har aldrig fått se det, då han väljer sina tillfällen väldigt slugt. Jag försöker smyga mig på lite snabbt då och då, för att kanske kunna få en glimt av det mytomspunna skrattet. Ibland när jag sitter vid datorn eller ligger i sängen och slumrar, så hörs skrattet eka lite lätt i väggarna. Det slår aldrig fel, för kort därefter så hör man T säga:

- Nu missade två stora flin!

Vad ska man säga? Känns som om mitt barn försöker spela mig ett spratt. Fortsättning följer... (hihi)

Nu sitter jag här och skriver lite, medan Theodor precis har somnat. T sitter i tv-rummet vid datorn och slappar efter en dag med Theodor. Han har börjat bli rätt så livlig nu, och man ser att han blir mer och mer medveten. Nu helt plötsligt så ligger han i min famn, eftersom att han vaknade. Så nu kan jag inte skriva mer. Rätt jobbigt att skriva med en hand!


Kommentarer
Postat av: Terese

Va fin blogg du har :)

2009-02-12 @ 17:00:11
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0