Ensam i lägenheten...

Då sitter man här ensam och frusen i en kall lägenhet. Theodoe och T är hos T:s föräldrar och sover över, medan jag är kvar här hemma eftersom att jag jobbar på dagarna. Är dessutom tänkt så att man ska ta tillfället i akt att försöka sova så mycket som möjligt inatt. När man väl har chansen att göra det menar vi. Men, om jag känner mig rätt så blir det nog rätt så mycket saknad och funderingar över vad mina två små älsklingar gör för stunden. Får se om man somnar, håll tummarna för mig...

Jobbat idag och ska jobba imorgon. Fast på kvällen blir det fest, då några av mina närmsta vänner kommer på besök för en liten spelkväll. Det är en liten grej vi har, att samlas ibland och spela lite Xbox 360 och käka en pizza. Men imorgon blir det även utgång, med lite pilsner och biljard. Härligt värre...

Förresten, måste berätta att jag har nu fått se min pojks leende några gånger igår kväll. Så nu behöver jag inte oroa mig längre över att han dissar mig, för nu har jag fått min bekräftelse. Haha! Bilden nedan är Theodor innan dem åker iväg till svär-päronen. Mmm, kom hem!


Theodor är res-klar...

Kommentarer
Postat av: H

Var rädd om dig,när du är ute i den stora staden!!

2009-02-12 @ 19:53:22
Postat av: T

Du kommer klara de galant älskling :) Ta de lugnt imorgon :)

2009-02-12 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0