Full-time...

Då har man tittat klart på den filmen. Det kommer en liten recension på den med så småning om. Imorgon kanske, eller kanske rent av i kväll. Tror snarare på imorgon.

Idag har det varit en riktig städ-dag. Jag och T har verkligen fått undan allt idag, bland annat alla kläderna som låg i en liten flyttkartong. Vi har städat, diskat, torkat av soffan (från all bebis-kräk och cola-spill), tvättat all tvätt, bytt blöja på Theodor, satt upp en lampa, flyttat upp saker till vinden, bytat blöja igen, dammsugit, satt upp en tavla och sist men inte minst spikat upp en afrikansk mask. Japp, du tänker rätt.. vi är rätt duktiga vi!

Idag åt vi lite spaghetti och köttfärssås, och sen fick vi besök av T:s faster med familj. Det var ju inte riktigt oss dem helst ville träffa utan det var ju självklart lille Theo. Han fick presenter dock, ett par fina byxor och en cool tröja med slip-over. Riktigt fräsiga kläder det finns nuförtiden =)

Vi har till och med varit ute och gått idag med vagnen (med Theodor i förstås). Så idag har vi fått motion. Jätte skönt att komma ut lite. Man blir så mycket piggare och kroppen mår jätte bra av att få komma ut och röra sig lite. Känna den friska luften strömma ner i lungorna, för att rensa ut det gamla. Härligt, härligt. Vi hälsade på min syster som jobbar på biografen. Ni som är nya läsare, där jobbar även jag och T. Så vi kan säga att det är ett litet familje-företag =)



Jag och Theodor tittar på varandra


Nu sitter jag här som sagt, efter att ha tittat på filmen Bolt. Den va som jag trodde, en typisk Disney-film fast med lite annorlunda stuk. Men men, det får ni läsa i recensionen som sagt. Nu ska jag sova hade jag tänkt mig. Alla ni nyblivna pappor som arbetar... SOV!

Kommentarer
Postat av: T

Åhh så söta ni är mina pojkar :) Älskar er <3

2009-02-01 @ 23:18:47
Postat av: michaela

Nej, det kanske inte alltid är jobbet man ska tänka på!

men ska nog satsa på stylistyrket och bli världsstor ;D haHAA, HA EN TREVLIG DAG!

2009-02-02 @ 07:47:27
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: H

Ni är så jätteduktiga,alla 3,och jag är så stolt över er.kram.

2009-02-02 @ 14:09:11
Postat av: eleni

åhh vad gullit bebis :D /eleni

2009-02-02 @ 15:14:20
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Va ni är duktiga. Theodor har hamnat på rätt plats här i livet. Kram till er alla 3

2009-02-02 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0