I (dont) got the fever...

Idag är jag feberfri, så imorgon är det arbete som gäller. Först på reningsverket, och sen direkt efter det till biografen. Härlig dag det låter som, eller vad säger ni? Men som motivations-påse att äta ur, är att jag ska köra hem till min son och underbara flickvän som för tillfället är hos hans mormor och morfar. Antagligen stannar vi där till på söndag dessutom, så dem blir inte utan oss i första taget. Mow-ha-ha-haaa...

Vaknade upp hos mina föräldrar idag vid ungefär 08.30. Kan ni tänka er, jag är ledig och vaknar så tidigt. Snälla Gud, jag kunde väl ändå ha fått vakna 09.00 iallafall! Som Jim Carrey sa i Bruce Almighty: "Smight me you mighty smighter!". Jag åt min frukost, och sedan bar det iväg till lägenheten. Hade ingen speciell planering på dagen, men det blev lite xbox 360 iallafall. Är ni chockade? No, I did'nt think so... Ska sova hos mina föräldrar ikväll igen hade jag tänkt, så jag ska se om jag kan fixa någon film som jag och pappsen kan se. Se och se, han somnar alltid efter fem minuter. Haha.

Är det någon mer än jag som har tröttnat oerhört mycket på Msn Messenger? Kan dem inte försöka utveckla det lite mer snart? Det har varit exakt samma sak nu i århundraden, känns det som iallafall. Enda gången det är roligt, är när Tittie eller någon kul kompis skriver en rad. Annars så är det bara offline som gäller. Word...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vet ja skriver alltid så roliga saker :) hihi. Längtar efter dig. Snart är du här :) Puss från mig och Theodor

2009-02-19 @ 21:19:53
Postat av: Anonym

Du älskar när jag skriver också.

2009-02-21 @ 15:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0