Igår hos päronen...

Igår körde vi hem till mina föräldrar efter att jag hade kommit hem från jobbet och efter att vi hade badat lille Theo. Tyckte det var dags att bada honom, då han har dem senaste dagarna använt sitt kräk som hudlotion. Och det är ju inte fräscht och bra för den underbart lena huden.

Vi körde då som sagt hem till mina päron för att slappa lite. Anledningen var ju mycket också för fredags-pizza-dagen och att Theodor ska få mysa med sin farmor och farfar. Viktigt att far- och morföräldrar får en nära kontakt med sina barnbarn, tycker både jag och T...



Theodor och jag redo för att åka till farmor och farfar


Sedan såg vi en film också, en film som jag har väntat på jättelänge. Benjamin Button. Jag vill inte avslöja något om vad jag tyckte om den, så det får ni läsa i recensionen som jag tänkte skriva alldeles strax.

Nu ska jag köra bort till träningen. Vi ska löpträna och sedan blir det nog lite fys-träning. Försäsongen måste jag säga är riktigt tråkigt. Men det är viktigt så att man orkar ha så roligt som möjligt sen till sommaren på den underbart gröna fotbollsplanen. Efter träningen bär det av till T:s föräldrar. Vi ska sova över där till imorgon, och under tiden blir det nog bara mys. En liten fågel viskade i mitt öra att vi kommer bli bjuda på planka? Hihi... (Feel the preasure svärmor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0