I'm back...

Då sitter man äntligen här igen och skriver, då det har varit fullt upp dem senaste dagarna. Jag har precis jobbat varenda dag denna veckan, och nu börjar en ny vecka. Gud va roligt... not! Men jag vill ändå be om en ursäkt för att jag inte har lagt ut en ny omröstning. Jag har ju även lovat att det skulle handla om ett pris denna gången, men jag får nog skjuta lite på det. Vi får ta det nästa vecka istället. Hoppas ingen blir sur eller mordlysten nu, men som mr Frank Sinatra sa: "That's life!". Hur som helst, så är den nya omröstningen ute. Vi är dock inte i fas i veckorna, men det får duga. Vi får skylla på nätet, att det trasslade ihop sig...

I helgen som precis varit, så har jag som sagt jobbat. Hela arbetsveckan på reningsverket, och helgen på biografen. Har börjat på allvar nu lära mig maskinist-yrket, då jag innan bara har suttit i kassan och sålt biljetter/godis. Får se bara hur länge jag orkar ha två jobb, nu när Theodor har kommit till världen. Förresten, min kompis Danne blev pappa för någon dag sen till en liten pojk, Leon, som var 9 veckor för tidig (tror jag!). Fick en bild sen, och banne mig va söt han va. Haha, grattis igen!

Nu så mina vänner så ska jag snart köra till jobbet. Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0