Maten tog aldrig slut...

Sitter vid min svågers dator för tillfället. Är sjukt trött, och vill helst bara lägga mig och sova. Dock sitter Tittie i sängen med sin dator, så jag får nog fråga snällt om hon kan maka på sig lite. Men det ska väl inte vara så svårt, hon är ju en sån pudding... Hihi =)

Jag skrev ju innan till er att jag var tvungen att abrupt sluta bloggandet, då maten var serverad. Hon hade lagat något så himmelskt gott, och min frustration fortsätter då vi inte vet riktigt vad det heter. Vi får kalla det kycklingrullar! (Nope, det var icke enchilladas!). Jag blev sååå mätt! Tittie bara fyllde på min tallrik om och om igen, tills jag fick ännu en omgång. Hon försöker nog göda mig, så hon kan grilla mig som en gris. Till efterrätt så fick vi det vi hade som efterrätt vid nyår. Nått liknande äggtoddy med jordgubbar i bottnen av glaset. Mycket gott, mycket gott! Bravissimo Tittie!

Sedan såg vi "About a Boy" som gick på tv. Har sett den väldigt många gånger, men alltid lika rolig. Hugh Grant är en av de bästa. Synd bara att han oftast spelar i två kategorier, ena stunden är han en mesig överklasskille och i andra är han en hjärtkrossande charmör utan dess like. Men men, det kommer väl någon roll som kan testa hans kvaliteér. För det vet vi ju alla att han har, eller hur?

Theodor var vaken en stund innan och tittade sig omkring. Ni kan bara ana hur stolta vi är över honom. Han växer och växer. Blir ibland oerhört rädd för att det ska gå lite för fort. Vill inte att denna tiden bara ska flyga iväg, och imorgon så är han 21 år och ringer hem till sina päron och säger att dem ska bli farmor och farfar. Slow down time, can we not sit down and chat?

Dagens uttryck, sagt utav min alltid så humoristiska svärfar:

- Oj, vilken flytning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0