Varför? Chris Brown...

Alltså, när man har en sådan talang som efterliknar Kungen av Pop så nära man kan komma, varför ska man slarva bort den då? Chris Brown är enligt mig den personen som hade den dära stjärnglimten som Michael Jackson hade/har, då han var som aktivast. Och nu, så får man höra i tidningarna att han ska ha misshandlat sin tjej som är en superkändis. Rihanna, med vänner mäktiga som få. Hur kan detta hända? Är det sant? Tydligen så hade hon bitmärken, sönderslagen näsa och blödande panna. Är detta sant, att den charmerande C Breezy kan göra något sådant här. Jag vet inte, och jag hoppas att allt är påhitt eller en ren missuppfattning. Men denna gången verkar det inte vara det. Rihanna har tydligen gått ut offentligt med detta, och att han är den skyldige. Varför Chris, varför? Hela min respekt försvann. Titta på detta klippet, där han dansar en hyllning till den legendariske James Brown. Michael Jackson kan exakt detta med, och ni kanske förstår vad jag menar med den där stjärnglimten när ni ser klippet. Det krävs ett geni att dansa såhär, men det kanske inte räcker...

Det första klippet är på Chris Brown (ni får spola fram till 3:38 för James Brown hyllningen), och det andra är ett gammalt klipp med en ung Michael Jackson som står på samma scen som James. Michael stog bland publiken, och då såg James honom och bad honom komma upp och underhålla lite.






Kommentarer
Postat av: Leslie

ja eller hur, helt tappat respekten för han nu. Men jag toro inte att han är en ond människa, bara propaganda.Den första videon påminner om stop the Yard filmen. sett det?

2009-02-18 @ 15:24:31
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0