Söka arbete...

Idag har jag skickat in en arbetsansökan till ett företag som håller på med skadedjursbekämpning. Vi får se om jag får det, så under tiden tills vi väntar så får ni hålla tummarna för mig. Fick reda på att jag kanske inte får fortsätta på mitt nuvarande arbete pga. finanskrisen. Rätt tråkigt, för jag hade precis börjat odla lite känslor till det där stället. Men vi får se på den ljusa sidan, om jag får det andra jobbet så kan ni ju kalla mig tex. "Kackerlackan" eller nått...

Skickade in en annan ansökan med till Citygross, men dem har redan börjat med intervjuerna och ansökningstiden har gått ut, så jag antar att det inte blev något där heller. Tanken på att gå in i arbetslös-livet, med en ny fin lägenhet och en liten bebis att ta hand om, är inte så lockande. Rent ut sagt, för jävligt. Men det löser väl sig, eller hur pappa? Du pratar ofta med mig om just det, att det kommer ordna sig... att vi inte behöver oroa oss. Ja, jag tror dig. Det kommer lösa sig...



Theodor sover så sött



Vi har tittat på en ny film med en sovandes Theodor mellan oss, och den hette "Pineapple Express". En pundar-komedi-film som handlar om joints och marijuana. Den kanske inte låter som ett vidare kap, men den var verkligen rolig. Dem driver med knark-kulturen, och det måste man förstå när man ser den. Det är ändå en komedi...


Kommentarer
Postat av: H

Plutten blir mer och mer lik dig för varje dag som går,tycker jag.

2009-02-05 @ 14:28:57
Postat av: Anonym

kolla på servera, där kan du tjäna a lot of cash :)

2009-02-05 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0