Väntan på att Theodor skall vakna...

Sitter vid min mors dator lite medan jag väntar på att Theodor ska vakna. Jag är återigen hos mina föräldrar och hälsar på. Tittie är i Tyskland idag med sin mamma, och ska köpa "saft". Alltid lika gott med färdigblandad "saft".

Igår var det ingen speciellt rolig kväll, då jag helt plötsligt fick åka in och jobba på biografen. Inget roligt alls, då jag hade sett fram emot att få spendera kvällen med Theodor och Tittie. Men icke sa Nicke (märk ordvitsen...), jag fick allt köra i il-fart till kneget och jobba lite. Theodor fick följa med, men bara en liten bit. Släppte av han hos mina föräldrar. Därav varför jag har sovit här inatt. Självklart är det såklart mysigt att gosa ner sig i fotöljen, i huset där man växt upp. Skönt för Theodor med att få spendera tid med sin farmor och farfar med. Viktigt, viktigt säger jag bara. Du som är nyförälder och har god kontakt med dina föräldrar/svärföräldrar, låt ditt barn få umgås med dem. Det är viktigt...

Nu hörde jag lill-killen gny i det andra rummet, så jag får väl se efter om han vill skratta lite.

Tittie och Lena, ha det så kul i Töskland idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0