Akuten...

Ja, som rubriken lyder så har jag varit på akuten idag. Berättelsen lyder som så att i morse så står min systers sambo och diskar med sin son sittandes bakom sig. Då helt plötsligt när han ska börja diska ett McDonalds glas (ett sånt där färgat Coca-Cola glas man fick när man köpte en plus-meny.. eller något liknande) så gick det sönder utan att han märkte det och så skar han upp hela lill-fingret. Från början såg det inte så farligt ut, men sen började det ju forsa blod.
När detta hände så var jag, T och min svärmor iväg och köpte en dator på Siba, så då fick jag köra iväg som en oljad blixt och agera chaufför åt sjuklingen.



Utanför akuten...



Väl inne på akuten så stegade då syrrans sambo in och sa:

- Jaha, jag har skurit mig lite.

Han som satt i receptionen (akut-chefen fick reda på sen att han var) sträckte sig över disken och började studera krigs-skadan, och sa:

- Jadu, det va ju inte så lite! Du blir nog kvar en stund, så får en doktor titta på dig..

Jag skriver sen en liten uppdatering på hur det gick med han. I promise!

Så jag åkte hem igen och nu sitter jag här och väntar på att han ska ringa. T sitter här bakom mig och är helt inne i datorn. Undra va hon gör? Kanske är hon inne på Minbebis.se eller så googlar hon något roligt. Fråga mig inte, jag har inte en aning! Om du läser detta min älskade, så kan du ju skriva det i kommentaren sen så att vi kan få lite insider-tips om vad du egentligen gör? Hihi, älskar dig =D

Förresten, idag kan jag äntligen säga att jag är LEDIG! Så idag blir det inte mycket ansträngning för min del! Bara lite bloggande.

I mitt nästa inlägg tänkte jag skriva lite om min särskilda hobby, som är att skissa. Har blivit lite mindre av det nu på senare dar', men får väl skärpa till mig lite nu.


Kommentarer
Postat av: T

Ja du älskling ja ligger och läser på minbebis som du tippade på :P och hoppas att vår bebis kommer snart. :) kyss love you

2009-01-04 @ 15:44:11
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0