Back on the net!

Igår kväll och hela denna dagen har internet varit nere hos oss, och medan jag har jobbat så har T haft jätte tråkigt då hon inte har kunnat surfa. Men nu fick jag igång det som tur var, problemet var att routern inte kunde avgöra själv vilken sorts anslutning den skulle välja. Så jag fick gå in i routern via webbläsarn och fixa-trixa lite.

Som det har snöat idag! Pang-boom lät det (kanske inte riktigt men..) så kom snön från himlen. Så vem får skotta snö på jobbet om inte fastighetsskötaren? Så nu har man ju lite ont i både kropp och själ, haha.

Jag och älsklingen sitter här i det lilla rummet och väntar på den goda fikan som vi sucktar efter. Gissa vad vi kommer få? Hihi, vi ska smaska på en varsin temla (ett annat ord för semla, men jag valde att använda Ture Sventons ordkunskaper om det nu är någon som kommer ihåg honom). Det är nog ta mig tusan den godaste fika-sorten som finns!


Ture Sventon äter en temla (semla)


Alltid när man har kommit hem från jobbet så är man rätt slö och trött i knoppen, så man vet ju inte riktigt vad man ska skriva om. Fantasin försvinner för en temporär sekund liksom. Så jag tänkte att när vi har fikat lite, så skriver jag lite mer.

Tänkte berätta om min största idol, dans- och musikmässigt sett, och varför just han har lyckats fascinera mig så som han har gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0