Födelsedagen...

Igår var det ingen vanlig dag, för igår var det min födelsedag! Skulle ha skrivit ett inlägg om det igår, men jag var helt slut när gästerna hade gått hem. Hade jobbat från 05.00 till 15.00, och sedan direkt hem för att ta hand om Theo och städa undan innan gästerna skulle komma. Egentligen så hade jag helst bara velat sätta mig någonstans för att andas ut för en sekund. Känns som att allting går lite i för snabb takt nu för tiden, och att det hela tiden är något som måste skötas. Får hoppas det blir bättre snart, för en hårt arbetande familjefar orkar inte hur mycket som helst. Det tror jag de flesta som känner igen situationen, håller med om...

Men men, dagen igår blev riktigt rolig iallafall. Innan jobbet (när jag fortfarande låg i sängen) så fick jag två presenter utav T. Den ena var en väckarklocka med en sån dära rolig projektor-lampa, så att klockan visas i taket. Sen den andra var en Phillips rak-apparat som var en mycket, mycket bra present. Den är lätt att använda och det går snabbt att raka sig!

Sen när gästerna kom så kom de med en hel drös med presenter. Det var mina föräldrar, min syster (med familj), T:s föräldrar och hennes syster + sambo. Jag fick bla. pengar, ett par mysbyxor, en skitrulle med roliga historier på och en cykel! Den sist nämnda var ju riktigt bra, då jag inte har någon cykel. Då kan jag börja cykla till jobbet till sommar'n. Tack så jätte mycket allihopa! Tack för att ni hälsade på igår och skapade en sån fin stämning!

När den sista stjärten... oj, menade gästen... hade gått, så gick jag direkt in till sängen. Mitt huvud hann inte vidröra kuddens mjuka överdrag, innan jag somnade. Mmmm-marabou!

´

Jag och Theodor är lite sömniga


Nu ska vi köra till min mormor och morfar, för de kunde inte komma igår så vi tänkte "Men va tusan, vi kör hem till dem så dem får träffa Theodor för första gången med!". Så det ska vi göra nu =)

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Tack..Önskar dig desamma..

2009-01-31 @ 14:24:13
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Vad glada dom ska bli att få träffa sitt barnbarn..

2009-01-31 @ 14:25:18
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

De kan jag förstå, jag har själv ett barnbarn. Han

blir snart 2 år.

2009-01-31 @ 19:09:30
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: [email protected]

Tack Nicklas för en jätte trevlig kväll med dig och vår dotter och sist men inte minst vårt absolut käraste Theodor Hoppas vi ses snart igen.

2009-02-01 @ 15:41:46
Postat av: michaela

Grattis i efterskott!

2009-02-02 @ 04:11:49
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: michaela

Grattis i efterskott!

2009-02-02 @ 04:11:51
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0