Första dagen år -09...

Då har nyår och julen blivit historia och vi alla kan blicka framåt mot år 2009. Känns lite overkligt att år 2008 gick så snabbt som det ändå gjorde? Det hände ju jätte mycket saker som både var underbart och förödande förfärligt.

Något jag kommer använda mig mycket av i denna bloggen är listor av olika slag. Det kan handla om vilka egenskaper jag tycker bäst om hos min flicka, vilken tå som är större än den andra på min högerfot, vilken Bond-film som har varit sämst och vice versa. Självklart kommer det bli en salig blandning i utförandet av inläggen, men någonstans måste man ju börja =D

Men listan jag ska skriva ner nu handlar om, tro det eller ej, vad som har varit bäst/sämst med år 2008:


Sämst med -08

1. Inbrottet  (usch)

2. Cykeln blev stulen (grrr)

3. Hyresvärden (trög-kärring)

4. FRA och IPRED-lagen (su


Bäst med -08

1. Vetskapen att bli pappa

2. T och jag har förlovat oss

3. Skrivit kontrakt för ny lägenhet

4. Skara Sommarland


Det finns säkert något jag har missat i listan, men men. Det kan inte alltid bli perfekt. Allt det som har varit så bra med 2008 finns liggandes inombords och glöms aldrig bort. Det har väl en förmåga att själv komma fram ifrån det omedvetna och påminna oss om vilken underbar värld vi lever i.


Skriver mer imorgon, och då kommer en liten presentation om vem jag är. Ska också försöka arbeta fram en läcker design på bloggen.. Kan ju inte se ut hur som helst! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0