Internet-status... UP!

Ja men då så, då var internet igång då. Härligt som gatan, sa flatan. Nu skulle mamma sagt "Men N, du svär inte!", med ett rodnande skratt. Hej Mutter, älskar dig!
Klockan är rätt mycket nu, och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Har tittat på en film med T, medan Theodor låg och sov. När filmen tog slut, då vaknade han i rättan tid för mat. Punktligt =D Filmen vi såg hette "Meet Bill", med Aaron Eckhart i huvudrollen. Jag skriver en personlig recension på den imorgon. Då skriver jag även ett litet inlägg om filmen "College Road Trip", för den tittade vi på igår. Nu med all flytt och så, så behöver man sådana pauser. Är ju rätt så ofta uppe på nätterna nuförtiden för att ta hand om den lille. Så vad är inte bättre än en film, när det är ett intresse hos oss både (syftar på mig och T).

Vet ni vad? Jo, Theodor är två veckor idag! Tiden har gått riktigt snabbt denna veckan, så man hinner ju knappt inte med. Tänk, om två veckor är han fyra veckor.. EN månad. Helt sjukt. Han är 1/12 av ett år gammal. Unbelieveble...

Imorgon är det åter till jobbet! Känns både väldigt tråkigt (att lämna T och Theodor hemma alldeles ensamma, när man bara vill umgås med min fina familj) och rätt skönt (att komma tillbaka ut i arbetslivet och få arbeta med kroppen lite). Men jag jobbar ju bara till 15.00, så sen kan jag få komma hem till mitt nya hem.

God natt mina vänner, god natt min son, god natt min älskling, god natt mamma-pappa-syster-systerson-svåger och -släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0