Klockan är 05.55...

Godmorgon! Jag är uppe med tuppen idag, då det är dagen som jag skall åter till jobbet efter de dära 10 lediga arbetsdagarna man har rätt till efter att sin bebis har fötts. Måste erkänna att jag är rätt trött idag, fastän att det är T som har varit uppe hela natten med Theodor. Duktig som hon är. I och med att jag ska jobba idag, så skulle jag ju försöka sova så mycket som möjligt inatt. Men när Theodor skriker så vaknar ju båda två. Lite synd, men det är svårt att komma ifrån. Hur som helst, han har varit pigg inatt och kräkts rätt mycket. När jag vaknade så möttes jag av en fontän bredvid mig...

Jag tänkte inte skriva något mer just nu, eftersom att jag gick bara in på datorn för att beställa en aktiveringskod till Telias inloggning via nätet. Tänkte beställa lite kanaler till den nya boxern. Som det är nu så har vi bara SVT1, SVT2 och TV4:a, och det går ju inte för sig! Haha...

Ses senare, maybe baby!


Kommentarer
Postat av: Chris

åhh stackarn, kan inte kännas allt för bra. Vet hur det känns att gå till jobbet när man knappt har sovit något :/



Ja, tycker du ska läsa El Choco, helt klart en bra bok.

hehe jag har läst Värsta Pappan jag med, den var jäkligt rolig, den där Ronny skrev ju bra och så fick man ju några tips med :)



Är som du jag, älskar filmer, kollar film så fort jag har en ledig stund typ hähä

2009-01-26 @ 11:23:03
URL: http://tarantinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0