Nej, nu blir jag sur!

Här har man suttit och skrivit ett långt inlägg om min största idol Michael Jackson, och när man ska förhandsgranska så att det ser bra ut då lägger internet av. Så hela inlägget försvinner ut ur tomma intet, och jag sitter här som ett fån med en tår i ögat. Gud, va irriterande. Jag hade verkligen skrivit varenda detalj om hans liv och varför jag anser honom som det största världen nånsin har och kommer att se. Ibland vill man ju bara hacka ner internet i små bitar, och lägga det i en mixer så att bitarna blir ännu mindre (bitarna kanske blir klibbiga om man lägger ner det i en mixer? Strunt samma..) för att sedan lägga det på en motorväg i vänster körfält så att de även blir tillplattade. Internet är ett påfund, som kan liknas med en SAAB.. "Stort, med mycket skit i".. Varsågod, svärfar.. Den var till dig ;)


Schematisk bild av Internet


Ni får helt vänta någon dag innan jag skriver det inlägget igen om Michael, om det nu är någon som är intresserad vill säga. Vi får väl se, jag tycker gott att ni då kan kommentera om inlägget om vad ni tycker om honom.. Både bra och dåligt. Men snälla, inga påhopp.. Anledningen till inlägget är av hans musik-/ danskarriär. Inte hans privatliv!

Jag kommer nog skriva en rad lite senare när jag har samlat tankarna till ett nytt inlägg. Hoppas ni kan bärja er tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0