Theodor hos BVC...

Idag var den lille killen hos BVC (Barnavårdscentral) för att bli kontrollerad så att allt står rätt till. Som det även gjorde. Jag kunde inte vara med idag, eftersom att jag jobbade. Jätte tråkigt, för man vill ju så gärna vara med om allting som händer kring Theodors liv. Hur som helst, så har han gått upp 105 gram sen han föddes (vet egentligen inte om det är lite eller mycket) och hans huvudomfång har gått från 37 cm till 37,3 cm (antar att det inte är så mycket?). Vet någon lite om sådant här, så var god kommentera och berätta. Är roligt med lite information!

Mamma, jag glömde ju berätta om mätningsresultatet av huvudomfånget för dig över telefonen, men nu har du ju läst det!

Theodor tillsammans med presenten från Emelie, världens ballaste blondin!


Nu ska jag gå och borsta tänderna, ni får ha en förtrollande afton mina vänner/bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Aaawe söto :)

kommer ihåg när min lilla var så liten:D

2009-01-27 @ 12:07:15
URL: http://jazzy.blogg.se/
Postat av: H

Du är bara den bästa sonen man kan ha!

2009-01-27 @ 15:25:00
Postat av: H

Du är bara den bästa sonen man kan ha!

2009-01-27 @ 16:02:40
Postat av: H

Hoppsan, det blev visst dubbelt ser jag nu.

Men jag lär mig snart.

Titta i ditt blåa album,där kan du läsa vilka "mått"du hade när du var liten.

Pussokram!

2009-01-27 @ 18:40:36
Postat av: michaela

åååh så söt ! :o

2009-01-28 @ 12:03:10
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0