UFO? Meteorit? Rosa elefant?

Jag surfade runt på aftonbladet i min fortsatta väntan på att Theodor ska vakna. Då hittade jag helt plötsligt ett nyhetsinslag som var under EXTRA spalten, där det hade hänt något i södra Sverige. Något stort, ljusliknande hade rörts sig över himlen och lyst upp hela sfären. Någon hade lyckats filma det, vilket i sig är lite udda då man knappast filmar ute i naturen på ingenting vid kl 20-tiden. Men men, döm själva? Vad säger ni? Är det ett UFO? Skriv en kommentar och säg vad du tycker!

Jag tycker att det ser ut som en meteorit, då man ser en lång svans efter den. Men i reportaget så står det att man inte kan hitta någon sorts skada på marken. Ingen sorts krater eller något. Och om vi säger att den flög förbi precis förbi jordklotet, så borde ju även folk i andra länder sett det. Om ni förstår vad jag menar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0