Utmaningen...

Då har man blivit utmanad utav min kära T, så jag förmodar att man ska anta utmaningen då! Here we go:

4 av Mina favoritprogram på TV:

1. Two and a half men
2. Vänner
3. Idol
4. Disneydags!

4 saker jag gjorde igår:

1.  Tittade på en film med min underbara
2. Gosade med sonen
3. Bakade en kladdkaka
4. Städade upp i den nya lägenheten


4 saker jag längtar till:

1. Sommaren !!!
2. Theodors första gap-skratt
3. Tills jag får ett fast jobb
4. Då Theodor är stor nog för en liten utlandsresa

4 Favoritrestauranger:

1. Verona
2. Fridolfs
3. Kina Box
4. Mimosa Pizzeria (På Sadeths tid!)


4 saker på min önskelista:

1. Evig kärlek av T och Theodor
2. Pengar
3. En plats i lägenheten för min Michael Jackson samling
4. Fred på jorden (och Miss World går till....)

4 personer jag utmanar:

1. Rikard (mrrocky.blogg.se)
2. Christopher (tarantinos.blogg.se)
3. Faster Libbe (lilalili.blogg.se)
4. Oscar (oscarracso.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din plats till M Jackson har du fått ju :) Kärleken är evig darling. Älskar dig och Theodor <3

2009-01-26 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0