VI FICK EN SON!

17.27 fick jag och T en son! En liten Theodor, med underbart vackra ögon. Jag är så lycklig över att T och jag fick en sån underbar liten pojk..

Jag är dock lite ledsen då jag inte fick sova över med min son och T, eftersom BB var fullsmockat med nyfödingar och mammor. Så jag fick åka hem och sätta mig här och deppa. Men jag ska strax gå och lägga mig så jag kan komma dit snabbt imorgon bitti. Kl 09.00 prick hade jag tänkt att vara där.

Just nu orkar jag inte skriva något mer, så jag tänkte skriva lite mer utförligt imorgon om det hinns med. Om man har blivit pappa, då är det andra saker som går före. Imorgon eller i övermorgon skriver jag igen. Mina tankar är på ett helt annat ställe just nu =)

Ville visa två bilder på vår son, Theodor!



Th är precis nyfödd


Th ligger och vilar efter förlossningen

Kommentarer
Postat av: Malin

En sån liten gulleplutt!!! Kram från faster Malin

2009-01-12 @ 09:18:07
Postat av: lilalili

Grattis till den lille vackre!!!

Faster i L.A.Holm

2009-01-12 @ 14:17:23
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis :)

2009-01-12 @ 18:03:18
Postat av: Elin med familj

grattis till en söt liten Th önskar familjen Carlstrand/Nielsen på maratonvägen :)

2009-01-12 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0