Vilken underbar kväll...

Gud, vilken himmelsk kväll det har varit. När jag kom hem från jobbet så väntade min underbara flicka där hemma på mig, då vi senare skulle ut på en helkväll innehållande bio och mat. Vi åkte in till biografen och beställde våra biljetter till "Yes Man", den nya filmen med den alltid så brijlant roliga Jim Carrey. Denna gången spelar han en tråkig och icke-leva-livet människa som får möjligheten att upptäcka en helt ny värld bara genom att säga ja (därifrån "Yes"... daaah!) till alla tillfällen som bjuds. Och det blir ju minst sagt roligt, då han tex, blir inbjuden till en maskerad-fest där utstyrlsen måste vara... Harry Potter. Hihi, se den! Den är grymt rolig! Obs, måste bara tillägga att i denna filmen så är det mer balanserad humor än den humorn vi alla är vana vid att se Carrey i.


En scen ur


Efter att filmen var slut så gick vi vidare till bilen, och körde bortåt till en mycket omtyckt restaurang som låg en bit bort. Vi hade sån tur att vi fick en parkering precis framför ingången, så det blev inte mycket promenerande där inte. Tur det, för herregud va underbart god maten var. Vi beställde först vitlöksbröd med aoli till förrätt, och sedan beställde jag plankstek och T beställde Fläskfilé V med potatisgratäng. Efter denna måltiden så var man ju så nöjd med allting, så vi kunde inte slita oss ifrån en efterrätt med. Glass med lite blåbär/vinbär blidde det också. Hihi. Sedan bar det hemåt, ridandes på vår Volvo i vinternatts-brisen.

Tack älskling för att du kom med denna idén att vi skulle ut ikväll (igår kväll ser jag nu, då klockan har slagit om till nästa dag). Efter att denna kvällen var slut så kände jag hur kroppen var totalt avslappnad och harmonisk. Det var inte maten som gjorde det, och det var inte bion. Det var enbart du som åstadkom det älsklingen min, för att bara vara där med mig gör mig så lycklig. Försöker verkligen skriva här hur underbar du är, men skriften är inte tillräckligt kraftfull som kärleken själv. Jag får visa det istället, varje dag som går. Kanske låter som om jag bara skriver fina ord så att det ska låta bra, men så är det inte. Dessa orden kommer direkt från mitt hjärta, och detta är det enda jag vet är 100% sant. Du och vår kommande bebis är mitt allt. Kommer aldrig sluta älska dig, min vackra flickvän T.

(Nu ska jag sova, för nu är jag trött! Natti natti! Sov gott och dröm söta drömmar allihopa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0